2016. február 3., szerda

Valentin-napi ajándékötletek férfiaknak :)


Nemsokára Valentin-nap, de nem kell aggódni, még nem vagyunk elkésve semmivel. Én ilyen 'mindig mindent az utolsó pillanatra hagyok' ember vagyok, kivéve ha ilyesmiről van szó. Szeretek örömet okozni másoknak, ezért biztosra akarok menni, hogy minden tökéletes lesz.


Összeszedtem pár dolgot, amik között biztosan ti is találtok olyat, aminek a párotok örülne. :)
(illetve pár termék alá linket is tettem, hogy ne kelljen keresgélnetek)


Kezdjük a szokásos óra dologgal. A legtöbb férfi az én tapasztalatom szerint imádja az órákat, és ezzel biztosan nem lőhetünk mellé. Bár én inkább romantikusabb dolgokat javasolnék.


Árulnak a interneten szerelemzsetont amit akár magunk is elkészíthetünk. Én például vettem egy pakli kártyát, leragasztottam a kártyák mindkét oldalát színes papírral és ezekre írtam a kívánságokat, amiket teljesítek. Például: ágyba  viszem a reggelit, masszírozás, stb. De vigyázat, minden nap csak egy kártyát lehet felhasználni!


Lehet venni nagyon cuki közös párnákat, nekem a Mickey egeresek a kedvenceim. Persze lehet akár közös nyakláncot, karkötőt venni, nekünk a párommal van egy fekete-fehér páros bőrhatású karkötőnk.


A Jysk kínálatában megtalálhatjuk ezt az aranyos ágyneműhuzatot, és akkor nem is kell külön párnákat vennünk, bár ezt inkább olyan pároknak ajánlom akik már együtt is élnek. :)




Ha szerettek együtt fürdeni, akkor tökéletes kiegészítőket találhattok hozzá a Bomb Cosmetics kínálatában, nekem ez a gerle páros verzió lett a kedvencem.



Imádok sütni, ezért a barátom sokszor kap tőlem sütis meglepiket, persze nem feltétlenül kell nagy tudomány ehhez, például amerikai csokis kekszeket is süthetünk, és egy gyönyörű dobozba tesszük őket. Volt már olyan is, hogy vettem rengeteg csomag gumicukrot és egy nagy piros szíves dobozba tettem őket, csak egy kis kreativitás kell. :)


Mindig ezeken a leveleken gondolkoztam, hogy egyszer megcsinálom, bár nem hiszem, hogy most Valentin-napra, de sosem lehet tudni.

A Stile Interio kínálatában rengeteg egyedi ajándékot találhatunk Valentin-napra, érdemes betérni az üzletükbe, itt van pár példa, amik nekem nagyon megtetszettek:















Ha pedig inkább egy közös emléket adnátok, akkor például most kezdik majd vetíteni a Fekete ötven árnyalatát, jónak ígérkezik.



Próbáltam összeszedni pár tippet, persze a végtelenségig lehetett volna sorolni az meglepetéseket/ajándéktárgyakat. Azért remélem segítettem! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése