2016. március 16., szerda

Glamour napok 2016. április 7-9.



Már beszereztem a Glamour újságot, amiben megtalálhatók a Glamour napi kuponok. A bejegyzés végén láthatjátok az összes kupont ami a rendelkezésünkre áll majd, de előtte lássuk az én listám. :)



A Glamour újság mellé járt egy Kiskegyed, egy kisebb ecipo.hu katalógus, és persze a kuponok.


Körülbelül 3x kellett átlapoznom, hogy tisztán lássam a dolgokat. :D Nagyon nehéz ennyi kedvezmény mellett jól átgondolt döntéseket hozni. Kivágtam a kuponokat amik tetszettek, hasznosak találtam őket, járok abba a boltba... Utána rendszereztem, hogy miket akarok venni, amikre tényleg szükségem van (szükségem.. egy 100. körömlakkra? :D), így nagyjából kiiktattam a felesleges dolgokat. Persze egy tízen valahányadik szempillaspirálra is azt mondhatnám, hogy felesleges, de ilyen nagy kedvezmény mellett megcáfolom. Lássuk én miket válogattam ki végül.



Nincs egy tökéletesen rám passzoló fekete blézerem. Ami a képen van nagyon jól néz ki, de az is jó lenne ha még karcsúbb lenne, és valami kis extra szín/minta feldobná.. 


Imádom fekete-szürke kardigánokat, mindig addig nézegetem őket, míg el nem viszik az összeset, hátha most találok.


Van több bőrkabátom is, de a ballonkabátok valahogy sose jöttek be, egészen idáig, most pedig nagyon keresem A ballonkabátot, és bár a képen látható nem a hagyományosokból való, éppen ezért nekem nagyon tetszik.


Szaggatott fehér farmer.. te jó ég. Tuti már az első percben leenném, vagy valami baja lenne, de valami csodaszép. A mostani farmereim kifogytam sajnos, és nem igazán megy a hízás, ezért a farmereket is szemügyre veszem majd.


Ezek az A vonalú szoknyák ahogy leélik fénykorukat, annál jobban jönnek be nekem. Ki érti ezt?! A színes virágostól kezdve a feketéig minden jöhet.


Körülbelül 2 éve szeretnék egy csíkos felsőt, de mindegyiknél az a mániám, hogy kövérít. Egyszer megveszem..



A Max Factor termékei valahogy sosem vonzottak, pár szemhéjpúderükön kívül, szerintem nincs is más termékem tőlük. Ha választanom kéne talán a rúzsaikat szívesen kipróbálnám..



A L'Oréal rúzsai eszméletlenül jónak tűnnek, de a nude palettájuktól is elolvadok. Még nem tudom melyik lesz a befutó..




Ha Maybelline akkor szempillaspirálok. Nagyon jó szempillaspiráljai vannak a márkának. Ezután hódítottak a CT-k is, érdemes az alapszíneket beszerezni, majd jött a nude paletta, amiről hátha tudok majd nyilatkozni. ;)


A Rimmel rúzsai elég nagy hírnévnek örvendenek, én a "hagyományosak" helyett inkább a moisture renew típust részesítem előnyben, bár az új Only 1-al is szemezek. 



Az Alverde termékeit még sosem próbáltam, de a rúzsoknak mindig jár egy esély.



A S-he-nek aranyos csomagolású termékei vannak, ezen belül elég jók a lakkjai és rúzsai is. Megéri betárazni belőlük. 

A Guess-tól két parfümöm is van (pont amik a kuponon vannak elől), nagyon szeretem őket, csodás illatuk van, viszont a tartósságuk sajnos parfümönként változó.


A Jimjams pórustisztító tapasza az orrom környékén nagyon bevált, ezért biztosan újraveszem most. A 25%-os Rossmann kedvezményt az Essence és Catrice termékekre lehet bevetem, még kérdéses. Müzli mániás vagyok, a ciniminis-től kezdve a fitness-ig minden jöhet, jól jönnek majd ezek a kedvezmények.

Itt láthatjátok lefotózva az összes kupont ami az újságban található:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése