2016. március 10., csütörtök

Rival de Loop Young: Happy Metal


Betérve a Rossmannba szemet szúrt a Rival de Loop Young új trendkiadása. Bár nagy volt a kísértés, de (még) nem zsákmányoltam be semmit, viszont gondoltam megmutatom nektek őket, hátha kedvet kaptok! ;)


Ami a legjobban tetszik, az a szemhéjpúder paletta, 799 Ft-ért 6 színt kapunk. Csak hogy legyen összehasonlítási alapotok a mennyiséget illetően az RdeL Young nude palettája, ami 12 színt tartalmaz 12 g, ez a 6 színt tartalmazó pedig 9 g. Nem rossz, igaz? Mind a 6 árnyalat extra csillámosnak tűnik, és jól kombinálhatók, mindegyik szín kihasználható. 
Aztán vannak itt szemceruzák, de nem szeretem a hegyezős változatokat, ezért ezekről nem áradoznék (de azért az a zöld nem semmi). 
A márka szempillaspiráljait még nem próbáltam, az is helyet kapott a kollekcióban. 
Végül elérkeztünk a mesés lakkokhoz. 550 Ft körüli összegbe kerülnek, és elképesztően szépek. Fémhatásúak, ami szerintem igazán az ezüstnél mutatkozik meg, de a rózsaszín se rossz, meg persze ott van a zöld, aminek lilás fénye van... Rábeszélem magam egyedül is. :D 

Nektek hogy tetszik a kollekció? :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése