2016. április 10., vasárnap

Glamour napi smink haul 2016


Amiben biztos voltam már a Glamour napok előtt is, hogy nekem új rúzsokra van szükségem (ezalatt akkor még nagyon maximum hármat értettem). A kedvenc babarózsaszín Catrice rúzsom lassan elfogy, és mivel már nem gyártják, ezért egy utódot akartam keresni neki. Több márkát is kiválasztottam, mindegyiknél a rózsaszín rúzs volt a cél, hiszen előre úgysem tudjuk, hogy éppen melyik válik a kedvencünkké. 
Az Astor állványnál nem voltak kitéve teszterek a rúzsoknak, így mindenki a 'nem teszter' rúzsokat próbálgatta, amiből az következett, hogy az összes ki lett próbálva, össze lett fogdosva, és nem igazán szerettem volna használt rúzst venni egy drogériában, pedig szívesen kipróbáltam volna már a márkától rúzsokat. 





A S-he rúzsoknál nagy meglepetésemre szinte mind csillámos volt, gyöngyházfényű, amit nem igazán értek.. miért??? Ezt ahogy elnéztem az összes világos rózsaszín árnyalatra igaz volt, ezért úgy gondoltam választok valami más színt. Annyira megtetszett két nude rúzs, hogy nem bírtam őket otthagyni. Remélem jól fognak teljesíteni..


Az Alverde márkától őszintén szólva eddig egy termékem se volt. Nagyon furcsának találtam ezt a 'növényi összetevők' dolgot, nem is tudtam elképzelni, hogy egy ilyen termék lehet jó is. Ahogy a tesztereket próbálgattam komolyan beleszerettem a márkába. Biztos vagyok benne, hogy több terméket is ki fogok próbálni tőlük.
Visszatérve a zsákmányomra, itt is egy világos rózsaszín rúzs volt a cél, nem volt, nem is láttam tesztert ilyen rúzsoknak, szóval lehet alapból nincs is ilyen rúzs az állványon, így elhoztam egy nude rúzst (micsoda meglepetés), és egy picit barnás rózsaszínt.


Nagyon utánanéztem, hogy melyik árnyalatot válasszam majd a Rimmel új Only One/1 ajakrúzsai közül, és a 120-as árnyalatra esett a választásom. Ez eddig szépnek és jónak tűnt, de az üzletben minden árnyalat volt, csak ez nem, de olyan szinten nem volt, hogy nem is árulják. Azt hittem gyorsan letudom majd, de így fél órán keresztül ott álltam és agyaltam, hogy melyiket vegyem meg. Végül a legvilágosabb rózsaszín mellett döntöttem (igen, végre vettem egy új rózsaszín rúzst). Biztos vagyok benne, hogy nem ez lesz a Catrice rúzsom utódja, de nem rossz értelemben, csak nem igazán hasonlítanak, ennek ellenére persze már alig várom, hogy kipróbáljam.


A szemöldökformázókkal mostanában meggyűlik a bajom. Nem találom a számomra tökéletes szemöldökformázót és már nagyon idegesítő. Nem akarok ceruzát venni, mert azt hegyezni kell, a Catrice szemöldökfilce nem rossz termék, jelenleg azt használom, de valahogy mégsem az igazi, hiszen nem tudom mikor fogy ki, meg azért akadnak ilyen apróbb problémáim vele, de ezt majd egy másik posztban bővebben kifejtem. 
Lényeg a lényeg, a Rimmel árul egy olyan szemöldökformázót amibe wax és por is van. Nagyon megtetszett ez a kombináció, illetve úgy az egész csomagolása, kivitelezése szerintem tökéletes, remélem maga a termék is ilyen tökéletes lesz. 
A Maybelline Baby Skin primeréből nekem ez a második tubus, és imádom, nem is tudom már nélküle elképzelni a sminkelést, tényleg szívből ajánlom, nagyon jól kiegyenlíti a bőrfelszínt, és segít eltüntetni a tág pórusokat.

És ti miket vettetek a Glamour napok alkalmából? :)

2 megjegyzés:

  1. Óóó nekem a she rúzsok annyira nem váltak be , annyira beleülnek az apró ráncokba , az Alverdétől a szempilla regenerálót szereztem be , az utolsó darab volt , kutatni kell utána , mert szinte sehol sincs. A Baby Skin-t Én is megvettem , csak jókat hallottam róla , így nagyon kíváncsi leszek rá!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor még jó hogy nem is árulják a S-he rúzsokat olyan gyönyörű színekbe :D de így akkor remélem ha vékonyan viszem fel nem lesz olyan vészes.. sajnálnám ezekért a nude árnyalatokért.. :( én is sokat hallottam a szempilla regenerálóról, bár szerencsére hosszúak és dúsak a pilláim, de kíváncsi leszek neked beválik-e, reméljük jó lesz :) A Baby Skint garantáltan imádni fogod! :D csodás termék

      Törlés