2016. április 15., péntek

S-he stylezone ajakrúzs 156


A S-he-től már volt egy rúzsom amit még az előző Glamour napokkor szereztem be, de nem voltam túl figyelmes és egy extra csillámos gyöngyházfényű darabot vettem.. Utálom az ilyen rúzsokat sajnos, ezért egyetlen egyszer használtam, és azóta se (és nem is fogom). A mostani kedvezménnyel már jobban gazdálkodtam, szinte az összes árnyalatot kipróbáltam az állványon, de meglepve tapasztaltam, hogy szinte mind csillámos és nem értem miért.. Persze a lényeg, hogy találtam kivételeket, kettő haza is jött velem, most az egyikről olvashattok tesztet.



A S-he rúzsok csomagolása szerintem cuki, a rúzstartómba nem igazán akar beleférni, de legó formájuk miatt praktikusan akár egymásra is tehetjük őket. A kupakja jól záródik, még egy kicsit kattan is ha jól rátettük, tutira nem esik szét a táskákban. A csomagolás alján található az árnyalat száma és színe, a matrica színe szerencsére megegyezik a rúzs színével. 


A rúzsnak édeskés illata van, nem zavaró, nem erőteljes, és a szánkon már nem is érződik. 
Egy hete, hogy megvettem ezt a rúzst és azóta nem tudom letenni. Mindenhová viszem magammal és imádom. 
Elég krémes, nem mászik el a számon, nem kell rá állandóan figyelnem, hiszen nem tér el annyira a szám színétől, így ha elkezd kopni, akkor sincs probléma. Ez egy nude rúzs, minimálisan rózsaszínbe hajló világos árnyalat, ami a hétköznapokon bátran viselhető. 
Egy rétegben is nagyon jól fed, persze még 1x sosem árt rámenni, hogy elérjük az igazi színét. 
Legnagyobb hibája, hogy kissé összegyűlik az ajkak ráncaiba, illetve aláhidratálni sem érdemes, mert akkor nem érvényesül annyira a 'már amúgy is' visszafogott színe. Valamiért nekem inkább eleinte volt észrevehető, hogy az ajkaim ráncaiba kicsit több rúzs van, mint kéne, de már vagy én nem veszem észre, vagy a szám szokott hozzá... :D Egyébként szerintem alapból az ilyen nude rúzsoknál ez egyáltalán nem feltűnő, főleg ilyen minimálisan. 
Evést-ivást nem viseli jól, 2-3 óránként enélkül is újra kell rúzsozni magunkat, amit bátran tükör nélkül is megtehetünk. 
Kicsit felgyülemlett a negatívum így a végére, pedig nem állt szándékomban, hiszen tényleg oda vagyok érte.

Az eredeti áruk a S-he rúzsoknak 1000 Ft, megéri egy próbát tenni velük, hiszen ha beválik, akkor olcsón juthatunk hozzá számunkra jó rúzsokhoz! :) Ha látok még szép, csillámtengermentes árnyalatokat, biztosan beszerzem őket.  

(a vastagabb húzás több réteg rúzs, a vékonyabb húzás egy réteg rúzs)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése